21. 12. 2014

Fashion tip: WISHLIST

(Photo: Polyvore)

Ježíšek už nám brousí kolem dveří a tak je vlastně na dopis pro něj trochu pozdě...ale já to dřív v tom všem shonu prostě nestihla;-) když se zamyslím, co by se mi šiklo, je toho poměrně dost;-) Chybí mi klasický černý kabát i nějaké sportovnější černé boty. Po tomto barevném náhrdelníku pokukuju už dlouho a líbí se mi čím dál víc, protože by dokázal oživit tolik topů :-) Na šedou barvu jsem zatížená a tenhle oversize svetr je bezva do všech chladnějších dnů, které nás asi ještě přeci jen čekají. Pořádnou koženou kabelku z DKNY si už přeju dlouho, ale jsem smířená s tím, že si ji někdy budu muset "naježit" sama:-) no, a flakón mého oblíbeného parfému už je v podstatě prázdný a já ho mám obzvlášť v zimě tuze ráda!;-) Pravdou ale je, že si Vánoce sama sobě dělám docela často a vlastně nic nepotřebuju. A hlavně - hodný Ježíšek už mi nadělil pár kousků s předstihem;-) proto předem děkuju za všechno a těším se na vánoční atmosféru, se kterou si letos klidně vystačím...


Náhrdelník - Zara, šedý svetr - Zara, kabelka -DKNY, černý kabát - Zara, pončo - Zara, parfém - DIOR J´adore


Žádné komentáře:

Okomentovat